.



Dagen började med ett strålande fest humör!!!  allt skulle bli perfekt, solen sken och grillning med kubbspel med vänner  stog på listan.... 

DE 2 lektionerna man hade idag vart slut, humöret var fortfarande kanon..


Sen klev man in genom dörren,  och morsan sitter där a börjar gnälla som vanligt.
DU måste jobba så vi får pengar...  Ja som sagt så när jag slutar studenten läre man tydligen börja betala
hyra när man bor hemma!!! 

Mitt bästa festhumör  tinade bort och tröttnad på allt kom!!..

Så nu sitter jag här och funderar på hur man ska få tillbaka det "rätta"festhumöret tills klockan 17:00.. ?..

Farsan kom hem nu han har varit med werner på skroten a letat efter ett lyse åt min bil..
Jag hoppas innerligt att jag hinner besikta den innan lördag för vill ha den till rocken i Trönö!. Hade
varit skoj a haft den med dit..


Japp nu kom han ,,, * " han hade hittat ett lyse, som i vanliga fall skulle kosta runt 1900:- det hade
jag inte haft råd med just nu så det var tur:D  Mitt bra humör börjar komma tillbaka nu! :)  ska nu åka och hämta min bror i söderala medans farsan plockar fram slangar så jag kan tvätta min bil ( den är jätteskitig).. =)

Nepp nu drar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0